Tájékoztató – Elektronikus ügyintézésről


Tájékoztatom, hogy az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvény 36.§ (1) bekezdése alapján „Az adóhatóság írásban, az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben (továbbiakban: Eüsztv.) meghatározott elektronikus úton tart kapcsolatot az adózókkal”.
Az Eüsztv. 9. § (1) bekezdés a) pont aa alpont alapján, és a törvény végrehajtási rendelete értelmében a gazdálkodó szervezetek 2018. január 1-től elektronikus ügyintézésre kötelesek.

Zalahaláp Községi Önkormányzata elektronikus ügyintézés biztosítási kötelezettségének a törvényi előírások alapján az ASP-vel lefedett ügytípusok esetében az ASP rendszeren keresztül tesz eleget. Az ASP e-szolgáltatási felülete az ELÜGY, melyet az ügyfelek Zalahaláp hivatalos oldalán keresztül (http://www.zalahalap.hu), a nyitó oldal alján az Elektronikus ügyintézés ikonon keresztül érhetnek el.

Az Eüsz tv. alapján elektronikus ügyintézésre kötelezettektől 2018.01.01.-et követően papír alapon nem áll módunkban ügyindító dokumentumot befogadni.

Tájékoztató letöltése PDF formátumban.

2019 február 19.